Band workshop

Zangworkshop

Tijdens een zangworkshop, verzorgd door een zangdocent van de Wereldmuziekschool, leer je in één les zingen! Na een korte introductie en een aantal oefeningen zingen we gezamenlijk de sterren van de hemel. Geloof je het niet? Ervaar het zelf! Alleen, met je beste vriend(in) of met je collega’s.

Voor wie?

De workshops vinden zowel plaats op locatie als bij de Wereldmuziekschool in Haarlem zelf. Deze workshops zijn leuk voor zowel individuen als groepen. Denk hierbij ook aan bedrijven! Samen muziek maken is niet alleen ontzettend plezierig, maar ook bevorderlijk voor de interactie tussen mensen en het bouwen van onderling vertrouwen. De workshops zijn dus bij uitstek geschikt voor een uitstapje met vrienden, teambuilding voor bedrijven maar ook als opfriscursus voor degenen die eerder gezongen hebben.

Waar?

In principe overal! Onze zangworkshop verplaatst zich naar elke plaats in Nederland. Onze ideale ruimte heeft stroom en buren die er geen last van hebben.

Aanmelden

Doe met ons een workshop en ervaar hoe het is om binnen een uur te kunnen zingen! Meld je nu aan voor een zangworkshop bij de Wereldmuziekschool.