proefles_blokfluit
blokfluit

Blokfluit leren spelen in Haarlem

De blokfluit is een mooi instrument om mee te beginnen vanaf 5 jaar. Voor heel weinig geld kun je een blokfluit kopen of je leent er gratis eentje van de Wereldmuziekschool. Blokfluit leren spelen is erg makkelijk!

Heb je plannen om later fluit, saxofoon, hobo of fagot te gaan spelen dan kun je met blokfluitles hiervoor een hele goede basis leggen. De blokfluit is geschikt voor vele soorten muziek. Er is zowel oude als moderne muziek voor geschreven. Je leert natuurlijk ook noten lezen en in de maat spelen via een hele leuke methode, “Ik en mijn blokfluit”.

blokfluit3

Speel samen op de blokfluit!

De Wereldmuziekschool streeft met blokfluitles naar samenspel. Het instrument klinkt namelijk prachtig in een ensemble of groep. Naast de mooie klank is samen muziekles nemen en spelen vooral erg leerzaam en leuk!

Heb je al zin in je eerste blokfluitles? Of kun je al blokfluit spelen maar wil je graag ook samen muziekles volgen, met anderen spelen en naar anderen luisteren?
 Schrijf je dan in voor onze lessen. Je krijgt voor de lessen een gratis leenblokfluit. We hopen je snel te zien bij de Wereldmuziekschool in Haarlem!