proefles_klarinet
klarinet3

Klarinet leren spelen in Haarlem

De klarinet hoor je in veel verschillende soorten muziek: klassiek, jazz, klezmer en meer. De mogelijkheden zijn eindeloos! Iedereen kan bij ons klarinet leren spelen: jong, oud, ervaren of (bijna) beginner. Voor heel weinig geld kun je een klarinet huren van de Wereldmuziekschool, zodat je ook direct thuis kunt spelen en oefenen.

De klarinet heeft een enkel riet en wordt gerekend tot de houtblazers. Er zijn diverse soorten klarinetten: van de hoge Es klarinet tot de lage basklarinet. Er is veel muziek geschreven speciaal voor de klarinet. Om goed te leren spelen heb je uiteraard een goede maar ook enthousiaste docent nodig. Die hebben wij! Je krijgt privéles zodat je de klarinet goed onder de knie krijgt in je eigen tempo.

klarinet2
klarinet1

De Wereldmuziekschool streeft met klarinetles naar samenspel. Naast de mooie klank is samen muziekles nemen en spelen vooral erg leerzaam en leuk! Je kunt kiezen voor een klarinetkwartet of een band.

Heb je al zin in je eerste klarinetles? Of kun je al spelen maar wil je graag ook samen muziekles volgen, met anderen spelen en naar anderen luisteren?
 Schrijf je dan in voor onze lessen. Je kunt voor de lessen een klarinet bij ons huren. We hopen je snel te zien bij de Wereldmuziekschool in Haarlem!