Koren

Het is bewezen dat zingen in groepsverband gelukkiger maakt: begin er nu mee! Bij de Wereldmuziekschool kun je onder leiding van zanger en zangbegeleider Kees Heijne aan het Schalkweide-koor deelnemen of onder leiding van Rudolf Konersman deelnemen aan het Belcantokoor. Het koor komt een keer per week bijeen in zorgcentrum Schalkweide waar het onder begeleiding van pianiste Bep Barreveld oefent met zingen. Het koor zingt Nederlandstalige liederen en komt donderdag middag samen om 14.00. Het Belcantokoor komt bij elkaar op dinsdagochtend om 10.30. Zingen is naast fijn om te doen ook nog een goed voor de interactie tussen verschillende mensen. En naast het feit dat je samen leert zingen, is het natuurlijk ook erg leerzaam voor ‘solo-zingen’. Meld je nu aan bij de Wereldmuziekschool in Haarlem bij één van onze koren.