Een moment geduld aub.
proefles_mondharmonica
mondharmonica1

Mondharmonica leren spelen in Haarlem

Klein, handig, eenvoudig en veelzijdig: de mondharmonica  hoor je in klassiek, jazz, blues, rock, folk en nog veel meer. De mogelijkheden zijn eindeloos! Iedereen kan bij ons mondharmonica leren spelen: jong, oud, ervaren of (bijna) beginner. Je kunt via ons met een aantrekkelijke korting een mondharmonica kopen, zodat je ook direct thuis kunt spelen en oefenen.

Een mondharmonica is relatief goedkoop, en je hoeft geen noten te leren lezen om al te kunnen spelen. Er zijn verschillende soorten mondharmonica’s: diatonisch/bluesharp, chromatisch en meer. Om goed te leren spelen heb je uiteraard een goede maar ook enthousiaste docent nodig. Die hebben wij! Je krijgt privéles zodat je de mondharmonica goed onder de knie krijgt in je eigen tempo. Er worden regelmatig ook workshops gegeven.

mondharmonica2
mondharmonica3

Speel samen in een ensemble of groep!

De Wereldmuziekschool streeft met mondharmonica les naar samenspel. Naast de mooie klank is samen muziekles nemen en spelen vooral erg leerzaam en leuk!

Meld je snel aan voor een GRATIS proefles!

Direct aanmelden

Heb je al zin in je eerste mondharmonicales? Of kun je al spelen maar wil je graag ook samen muziekles volgen, met anderen spelen en naar anderen luisteren?
 Schrijf je dan in voor onze lessen. Je kunt via ons met een aantrekkelijke korting een mondharmonica kopen. We hopen je snel te zien bij de Wereldmuziekschool in Haarlem!

Proefles aanvragen > Meer informatie >

Foto album