Saxofoon kwartet

Speel jij saxofoon? Wil je graag samen leren spelen met andere saxofonisten? Bij de Wereldmuziekschool kun je onder begeleiding van een ervaren saxofonist, David Cristóbal Litago, samen leren spelen in een saxofoonkwartet. Samen spelen met andere saxofonisten is niet alleen genieten, maar ook erg goed voor de muzikale ontwikkeling. Je leert van elkaar door naar elkaar te luisteren en samen te werken aan het spelen van stuk.

De Wereldmuziekschool ziet graag dat mensen plezier beleven aan het spelen van hun instrument in groepsverband en vindt het tevens belangrijk de interactie tussen verschillende saxofonisten aan te moedigen. Wie weet wat voor moois er kan ontstaan.

Speel jij saxofoon en wil je graag samen leren spelen? Meld je dan nu aan voor een saxofoonkwartet bij de Wereldmuziekschool zodat we in het nieuwe schooljaar een nieuw kwartet kunnen opstarten.