proefles_zang
zang3

Leren zingen in Haarlem

Ben jij op zoek naar goede zangles in Haarlem? Wil je lekker samen met anderen zingen en muziek maken? De Wereldmuziekschool in Haarlem biedt je goede en leuke zanglessen onder begeleiding van een topdocent.

Niña van Dijk, een van onze docenten, was eerder te zien in The Voice of Holland en zat in het team van Marco Borsato.

Wanneer je kunt zingen, heb je altijd een instrument bij je. Zo kun je overal en altijd muziek maken. Niet alleen solo, maar natuurlijk ook samen met anderen. Samen in een koor of samen met andere muziekanten in een band.

zang1

Maar zoals je zingen moet leren, moet je ook het samen zingen leren. Wanneer je zangles neemt bij de Wereldmuziekschool zul je merken dat wij ons sterk focussen op samen muziek maken.

Ben jij klaar voor je eerste zanglessen? Of kun je al bas spelen maar wil je graag ook samen muziekles volgen, met anderen spelen en naar anderen luisteren?
 Meld je dan nu aan bij de Wereldmuziekschool en leer zingen als de beste van één van onze enthousiaste docenten.