proefles_drums
drums1

Drums leren spelen in Haarlem

Er bestaat geen goede muziek zonder ritme en dus is het drummen een onmisbare kunst binnen de muziek. Iedereen kan bij ons drums leren spelen: jong, oud, ervaren of (bijna) beginner. Voor heel weinig geld kun je een drumstel huren van de Wereldmuziekschool, zodat je ook direct thuis kunt spelen en oefenen.

Heb jij een goed gevoel voor ritme? En een overdosis energie? Achter een drumstel kan iedereen zich uitleven! Om goed drums te leren spelen heb je uiteraard een goede maar ook enthousiaste docent nodig. Die hebben wij! Je krijgt privéles zodat je de drums goed onder de knie krijgt in je eigen tempo.

drums2

De Wereldmuziekschool streeft met drumles naar samenspel. De drums zijn namelijk onmisbaar in een ensemble of groep. De drummer wordt niet voor niets vaak de ruggengraat van de band genoemd! Samen muziek spelen is vooral erg leerzaam en leuk!

Heb je al zin in je eerste drumles? Of kun je al drummen maar wil je graag ook samen muziekles volgen, met anderen spelen en naar anderen luisteren?
 Schrijf je dan in voor onze lessen. Je kunt voor de lessen een drumstel bij ons huren. We hopen je snel te zien bij de Wereldmuziekschool in Haarlem!