DSC_2089

Muziekles

De Wereldmuziekschool biedt muzieklessen aan op zeer veel verschillende  instrumenten: van trompet tot accordeon en van viool tot saxofoon. Door het enthousiaste team van docenten zijn er veel verschillende manieren van muziekles mogelijk waarbij het plezier van de leerling altijd voorop staat.

Leslocaties

De Wereldmuziekschool geeft les op 3 verschillende locaties in Haarlem. De meeste lessen worden verzorgd in Schalkwijk maar er zijn ook lessen in het centrum van Haarlem en in Haarlem Noord:

Schalkwijk Wereldmuziekschool Plaza,:

Winkelcentrum schalkwijk
Rivieradreef 7
Haarlem

Haarlem Noord en Centrum

Samen muziek maken

De Wereldmuziekschool zal proberen voor iedere leerling een plekje te vinden om muziek te maken. Zo is er op zaterdag de mogelijkheid pianoles te volgen in de Egelantier. Of om eerst een instrument uit te proberen in de Try Out lessen. Ervaar de mogelijkheden van de Wereldmuziekschool.

Heb je al zin in je eerste muziekles? Of kun je al een instrument spelen maar wil je graag ook samen muziekles volgen, met anderen spelen en naar anderen luisteren?
 Schrijf je dan in voor onze lessen. We hopen je snel te zien bij de Wereldmuziekschool in Haarlem!