Jeugdbandjes

Er is niets leuker dan samen muziek maken. Daarmee bedoelen we niet alleen samen met muzikanten die hetzelfde instrument spelen, maar juist met muzikanten die andere instrumenten spelen. Daarom vinden we het heel belangrijk dat kinderen samen in een bandje muziek leren maken. Aan de ene kant bevordert het samenspelen het plezier in muziek maken. Aan de andere kant vinden we het belangrijk bij te dragen aan de interactie tussen verschillende beginnende muzikanten. Samen spelen is niet alleen ontzettend leuk, het is ook erg leerzaam. Leerlingen leren bijvoorbeeld naar elkaar te luisteren en krijgen de kans zich muzikaal te ontwikkelen in een breder perspectief. De Wereldmuziekschool biedt kinderen dan ook lessen aan waarin kinderen samen een bandje vormen en waarbij ze samen leren spelen. Tijdens deze lessen spelen de kinderen onder leiding van een docent bekende hits en worden er eigen stukken geschreven. Er zijn al een aantal bandjes zoals Rocken met Bokke, Red Dawn (Sander) en een bandje van Nick.

Je kunt elke week een uur bandles volgen en om de twee weken individuele les nemen. Dit kost hetzelfde als elke week individueel les.

Meld je nu aan voor deze lessen in groepsverband bij de Wereldmuziekschool in Haarlem! We willen graag nieuwe bandjes starten !

IMG_0289

Geslaagd optreden WoensdagGehaktDag in Flinty’s. De rockband van de WMS is op zoek naar een Zanger, Gitarist en Keyboard. Informatie bij Gunther

DSC_0442DSC_2563