proefles_bas
bas1

Basgitaar/Contrabas leren spelen in Haarlem

De bas is een mooi instrument en iedereen kan het bij ons leren: jong, oud, ervaren of (bijna) beginner. Voor heel weinig geld kun je een basgitaar huren van de Wereldmuziekschool, zodat je ook direct thuis kunt spelen en oefenen.

De bas is belangrijk in een heleboel muzieksoorten. Een bas maakt het geluid vol en rijk, legt een stevige bodem en geeft ook ritme. Om goed bas te leren spelen heb je uiteraard een goede maar ook enthousiaste docent nodig. Die hebben wij! Je krijgt privéles zodat je de bas goed onder de knie krijgt in je eigen tempo.

bas2

De Wereldmuziekschool streeft met basgitaar/contrabas-les naar samenspel. De bas past namelijk prachtig in een ensemble of groep en je kunt er prima mee in een band spelen. Naast de mooie klank is samen muziekles nemen en spelen vooral erg leerzaam en leuk!

Heb je al zin in je eerste basles? Of kun je al bas spelen maar wil je graag ook samen muziekles volgen, met anderen spelen en naar anderen luisteren?
 Schrijf je dan in voor onze lessen. Je kunt voor de lessen een basgitaar bij ons huren. We hopen je snel te zien bij de Wereldmuziekschool in Haarlem!