Narine Hakobjan

narine hakobjanNarine Hakobjan

Narine Hakobjan heeft haar eerste muzikale opleiding genoten in Armenië. Daar heeft ze de muziekcollege en conservatorium voor piano en snaarinstrument qanon afgerond. Later heeft ze ook in Nederland de opleiding klassiek piano aan het conservatorium genoten.

Lesgeven is haar passie! Met veel enthousiasme en geduld laat zij haar leerlingen de wereld van muziek ontdekken en beleven. Iedere leerling is uniek en heeft zijn of haar mogelijkheden. De lessen worden aangepast aan het niveau, de leeftijd en de persoonlijke smaak van de leerling. Leerlingen kunnen bij haar terecht voor diverse stijlen, zoals klassiek, blues, boogie, pop, jazz etc. Het is wel noodzakelijk om eerst de basis van het pianospelen onder de knie te krijgen. Met een goede basistechniek kun je alle richtingen op.

Muziek is een universele taal. Wil jij je verdiepen in de taal van muziek, de grondslagen van de muziektheorie en solfegè, dan kun je bij Narine terecht. Pianoles voor kinderen en volwassenen, beginners en gevorderden, kortom voor iedereen die onder vakkundige begeleiding zijn pianistische en muzikale vaardigheden (verder) wilt ontwikkelen.