Een moment geduld aub.
proefles_piano
piano3

Piano of Keyboard leren spelen in Haarlem

De piano noemen ze ook wel de moeder van alle muziekinstrumenten. De piano is te horen in bijna alle soorten muziek, van klassiek tot modern! Iedereen kan bij ons leren spelen: jong, oud, ervaren of (bijna) beginner. Voor heel weinig geld kun je een piano of keyboard huren van de Wereldmuziekschool, zodat je ook direct thuis kunt spelen en oefenen.

De piano bestaat sinds 1700 en heeft een hele rijke geschiedenis in orkesten en bands. Een keyboard is nieuwer en lijkt op de piano, maar met een elektronisch keyboard kan je ook andere geluiden maken dan alleen pianoklanken. Om goed te leren spelen heb je uiteraard een goede maar ook enthousiaste docent nodig. Die hebben wij! Je krijgt privéles, zodat je de piano of keyboard goed leert spelen in je eigen tempo.

piano2
piano1

Speel samen in een ensemble of groep!

De Wereldmuziekschool streeft met piano- en keyboard les naar samenspel. Samen met een zanger of in een band; het kan allemaal.

Meld je aan voor een

GRATIS proefles

Heb je al zin in je eerste piano- of keyboardles? Of kun je al spelen maar wil je graag ook samen muziekles volgen, met anderen spelen en naar anderen luisteren?
 Schrijf je dan in voor onze lessen. Je kunt via ons een piano of keyboard huren. We hopen je snel te zien bij de Wereldmuziekschool in Haarlem!

Proefles aanvragen > Meer informatie >

Foto album